هتل های خوب کیش
نوشته شده توسط : maryam

هتل پارسیان کیش

تور کیش هتل پارسیان

هتل پارسیان یک هتل 3 ستاره در قلب جزیره زیبای کیش است که در نزدیکی مرکز خرید زیتون و سیتی سنتر واقع شده است. این هتل متشکل از 100 اتاق است که بسیار تمیز و به صورت سوئیت هستند. هتل پارسیان تا ساحل و اسکله تفریحی فقط و فقط 5 دقیقه فاصله دارد. در لابی هتل گیتی برای ارائه برنامه های گردشگری با تخفیفات ویژه نیژ وجود دارد. از امکانات رفاهی این هتل برای مسافران تور لحظه آخری کیش می توان به آرایشگاه زنانه , آرایشگاه مردانه , رستورانی با غذاهای لذیذ , فست فود , مینی بار و....اشاره کرد. مسافران تور لحظه آخری کیش با اقامت در این هتل می توانند سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند. علاوه بر این ها در هتل پارسیان صبحانه به صورت بوفه سرو می شود و مهمانان این هتل و مسافران عزیز تور کیش می توانند از نوش جان کردن یک صبحانه کامل نهایت لذت را ببرند.

تور کیش هتل پارسیان

 

تور کیش هتل پارسیان

 


هتل پارس نیک کیش

تور کیش هتل پارس نیک

هتل پارس نیک یک هتل 3 ستاره است که در محیطی آرام و زیبا قرار گرفته است.اگر مسافران تور لحظه آخری کیش می خواهند در هتلی اقامت کنند که در نزدیکی مراکز خرید باشد می توانند هتل پارس نیک را انتخاب کنند. این هتل به چند مرکز خرید خوب از جمله زیتون , ونوس , مروارید و.... نزدیک می باشد و مسافران عزیز تور لحظه آخری کیش می توانند به راحتی به این بازارها رفته و از خرید خود لذت ببرند. هتل پارس نیک متشکل از اتاق های بسیار تمیز و دلباز می باشد به همین دلیل مسافران تور لحظه آخری کیش که در این هتل اقامت دارند می توانند در کمال آرامش به استراحت بپردازند و از سفر خود لذت ببرند. علاوه بر این هتل پارس نیک در نزدیکی اسکله تفریحی جزیره کیش می باشد و مسافران می توانند به راحتی به اسکله بروند و لذت ببرند.

تور کیش هتل پارس نیک

 


هتل آفتاب شرق کیش

تور کیش هتل آفتاب شرق

هتل آفتاب شرق یکی از هتل های 3 ستاره کیش است که متشکل از 46 اتاق می  باشد. این هتل در منطقه بومی نشین جزیره زیبای کیش واقع شده است. مسافران تور لحظه آخری کیش بدانند که هتل آفتاب شرق یک هتل ساحلی و همین امر باعث شیفتگی مسافران نسبت به این هتل شده است. از امکانات رفاهی هتل افتاب شرق کیش می توان به لابی , گشت سیاحتی , کافی شاپ در فضای باز , گشت در بازارها و... اشاره کرد که باعث علاقه مندی مسافران تور لحظه آخری کیش به این هتل شده است.

آدرس: کیش , میدان سعدی , خیابان میرمهنا

تور کیش هتل آفتاب شرق

 

تور کیش رستوران هتل آفتاب شرق

 مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب کیش , هتل پارسیان کیش , هتل پارس نیک کیش , هت آفتاب شرق کیش , بهترین هتل های کیش , ,
:: بازدید از این مطلب : 206
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: